Cabaret Internet x Art Nou 2021

Inicio » Edició 2020 P4stura » Activitats » Preparació del Diàleg-xerrada (Fil obert per debatre els preparatius del diàleg que tindrà lloc en aquest fòrum)
Preparació del Diàleg-xerrada [mensaje n.º 138] Thu, 03 September 2020 22:42 Ir al mensaje siguiente
p4stura-admin no está actualmente en el foro  p4stura-admin
Nivell 2
Administrator
Ei carlitoselmago, Dvdgomez i Mònica!

Hem obert aquest fil per preparar els temes pendents del diàleg que farem al fòrum a partir del dia 7 de setembre.

Nosaltres farem el primer post dilluns 7 a les 9 del matí. Sentiu-vos lliures de participar i implicar-vos en la mesura que creieu que tingui sentit.

El que hi havia pendent és:

- Plataformes per fer la "deriva": carlitoselmago, podries apuntar quines tenies pensades? Si tens UFO petita llista seria perfecte, o sinó anem afegint propostes nosaltres mateixos.

- Llistat de comptes d'usuari vampiríques compartides: Via làctea cop tinguem la llista de xarxes per visitar (siguin del mal o no), penjarem alguns usuaris que haurem creat per accedir-hi de manera compartida.

- Títol: havíem pensat que el títol de la trobada pot ser "carlitoselmago, Dvdgmz i Mònica* xerren sobre Internet en Via làctea fil d'Via làctea fòrum". Què us sembla? xD Voldrieu donar més detalls del diàleg o així tal qual ja us mola?

*Una altra pregunta és si voleu ser mencionat pels vostres noms reals o pels noms d'usuari del fòrum. (Mònica, no sabem quin és el teu usuari Confused

[Actualizado el: Thu, 03 September 2020 22:44]

Informar de este mensaje a un moderador

Re: Preparació del Diàleg-xerrada [mensaje n.º 141 es una respuesta a mensaje #138] Fri, 04 September 2020 15:55 Ir al mensaje anteriorIr al mensaje siguiente
Dvdgmz no está actualmente en el foro  Dvdgmz
Nivell 2
No sé, voleu dir de personalitzar-ho tant amb els nostres noms? Qualsevol és benvingut a la conversa, no?

Alguna contraproposta pel títol:
"X-errem sobre internet enfilats al fòrum"

"Xerrem sobre i errem per internet i les xarxes"

"Xerrar, errar, xarxa"

Pel que fa a mencionar noms (més enllà del títol) a mi no m'importa. Sí que a la majoria de xarxes sóc "dvdgmz" però no m'importa vincular-ho al nom, de fet és força evident.

Pel que fa a fer comptes vampírics es poden fer servir emails segurs, o al menys que no siguin de Google, per exemple de Tutanota o bé de Protonmail.
Re: Preparació del Diàleg-xerrada [mensaje n.º 144 es una respuesta a mensaje #141] Sun, 06 September 2020 17:49 Ir al mensaje anteriorIr al mensaje siguiente
mormig no está actualmente en el foro  mormig
Nivell 1
Ei!

El títol que havíem proposat era UFO mica en broma Razz A mi m'agrada molt aquest que dius de "X-errem sobre internet enfilats al fòrum". Si a la resta us sembla bé el podem fer servir.

Tema noms, a veure què diu la resta, a mi i al Dani tampoc ens importa i ens presentarem amb el nom complet.

Sobre els comptes vampírics, he generat uns quants: dos a Facebook, Via làctea a Instagram i Via làctea a Youtube. Aquest últim, tot i no tenir Via làctea número de telèfon vinculat, m'ha costat molt i m'ha obligat a crear-me Via làctea Gmail adjunt. La resta en canvi funcionen tots amb Protonmail i Tutona. El tema de connectar els telèfons és brutal, de fet dóna ja per iniciar conversa a la xerrada. Evil or Very Mad
Us enllaço la llista aquí en Via làctea document compartit que tinc al CommonsCloud. Podem compartir aquests amb la resta d'usuaris per tal que els facin servir:

https://oficina1.commonscloud.coop/s/rBmtyo7az2cTxRc

carlitoselmago, crec que podríem cenyir-nos a derivar per aquestes plataformes, perquè la veritat és que és complicat generar comptes a moltes d'elles. De fet, quan detectaven que l'email era segur (tipus Protonmail) directament t'ho possen molt difícil.

Bé, si us sembla bé, confirmeu el títol i el Dani o jo ho publicarem el fil de la xerrada al fòrum, Via làctea post amb la introducció i ja ho tindríem llest per començar. Shocked

[Actualizado el: Sun, 06 September 2020 22:34] por el moderador

Informar de este mensaje a un moderador

Re: Preparació del Diàleg-xerrada [mensaje n.º 146 es una respuesta a mensaje #144] Mon, 07 September 2020 10:13 Ir al mensaje anteriorIr al mensaje siguiente
mogams no está actualmente en el foro  mogams
Nivell 1
Saturn, per part meva tot molt bé!
mogams és el nom que faig servir a xarxes.
X-errem!
Re: Preparació del Diàleg-xerrada [mensaje n.º 150 es una respuesta a mensaje #146] Mon, 07 September 2020 10:50 Ir al mensaje anterior
carlitoselmago no está actualmente en el foro  carlitoselmago
Nivell 1
Saturn! crec que la primera podria ser Google doc compartit, (easy mode) crec que no fa falta tenir compte de google.

he creat un aquí:
https://docs.google.com/document/d/1vX26Qd_GxMxXKW1bcfgLxXOh uKwiFx9ORLsYoI3Mhyc/edit?usp=sharing

Hilo de discusión anterior: Journey into a Living Being – From Social Sculpture to Platform Capitalism
Hilo de discusión siguiente: X-errem sobre Internet enfilats al fòrum (7-10/09)
Ir al foro:

Fecha y hora actual: Mon Oct 25 03:40:11 CEST 2021

Tiempo total que tardó la generación de la página: 0.02396 segundos